Final....

Det är när vissa saker återkommer som man säger herregud vad tiden går fort och just nu är ett sådant tillfälle nämligen att det snart är jul igen.

För dansskolans del betyder det att vi kör Borås på söndag 1800-2130 och Marieberg Kinna på tis 2000-2230.
Dessa två dagar kör vi ingen kurs utan vi bränner kalorier hela kvällen. Lite bränsle iform av glögg och pepparkakor  bjussar vi naturligvis på.

Tyvärr får jag bara "spela"  för er (vilket självklart är en förmån) men jag kan tyvärr inte dansa. Gjorde en meniskoperation i ons 12:e dec vilket gör att jag måste stå still till 6 Jan men då ......... ha ha.
Operationen var planerad och har gått jättebra 25 % av vänster menisk är ett minne blott och jag känner redan att knät är bättre. 

Den stora nyheten inför nästa år är att vi utökar i Mariebergsparken i Kinna till både Mån och tis men jag ber att få återkomma med detaljer till nästa vecka. Då kommer hela kursprogrammet för Jan -Mars.

Med hopp om att få se er sön och/eller tis Hoppas jag att ni har det bra.
Kram på er