Mammas gata

yyeess... då var vi tillbaks i Rotundan på tisdagar. Det känns som mammas gata dvs att det är där vi hör hemma.
Hoppas och tror att ni känner likadant.

Veckan fortsätter nu med att leta och åter leta efter musik som ni kan tänkas gilla .Detta tar betydligt längre tid än man tror.Man ska ju ha lite ordning på grejorna också.
Skriv gärna ner på papper om du har någon favorit så kan jag leta efter den under veckan. Det är ju alltid roligt att kunna spela någons favoritlåt.
Det känns ändå som om ni är ganska nöjda  med musiken vilket jag ganska ofta får höra. Tack för det..

En udda grej är att jag och Anqi ska lära 200 gymnasieelever att dansa vals inför sin stundande studentbal.
Jag får redan varma rysningar när jag tänker på det.
I övrigt så laddar vi om till Sätila på mån . I skrivande stund 126 timmar kvar.....
Vi hörs......................