Sommar Lygnevi

Då är vi äntligen framme för vad vi brukar kalla sommarens höjdpunkt  då det gäller våra buggkurser.
Trots att kurserna bedrivits i över 20 år så är det fruktansvärt nervöst flera dagar innan. Kommer ni tillbaks i år igen??
Finns det några nybörjare kvar som inte har gått våra kurser eller har vi lärt upp de flesta nu??
När man går och undrar en massa och man upptäcker att det funkar i år igen så kan jag säga att just i det ögonblicket är det här jobbet fantastiskt...............
Just nu sitter jag och funderar på Marieberg i kväll............. kommer det nån?????
Finns det någon som vill lära sig Foxtrot.??? Kommer det några från Borås?? Forts lätt kommer det att funka???
Vi får se...... Jag skriver väl några rader imorgon bitti och meddelar hur det har gått.
Självklart hoppas jag att just du kommer ikväll...

Som vanligt tackar jag för att ni finns.
Conny