Tacksamhet..

En viktig och en stor del av vårat liv går åt till arbete..Vilket arbete man tar eller får består ju av många parametrar..Livets val består mångt till mycket av saker som man kanske i efterhand har förstått att det liv man lever inte blev den färd jag tänkt mej från början..detta behöver ju alls inte betyda något negativt utan snarare tvärtom..inte trodde jag det skulle berika mej så att vara danslärare att jag hoppade av en karriär som pekade spikrakt uppåt för att istället dra runt på en släpkärra med musikprylar i 30 år!!! Allt detta för att jag av en slump gick en buggkurs i Boråsparken!!!Det positiva blev ju att jag är mer stolt över detta än att ha blivit kvar i en karriär som jag kanske hade vägt tyngre utåt men berikat mej mindre inåt...Svaret är enkelt...Människor berikar och att jobba med människor gör att man utvecklas som människa..Att dessutom jobba med glädje har varit en fullständig fullträff!!!
Kanske en lång inledning till kvällens "föreställning" i Arenan..
1900-2200 är vi igång med både fox och bugg...Tro inget annat!!! OBS..får man önska så önskar vi (hör och häpna) fler damer!!!!
Syns till kvällen och tack för att ni gett mej ett bra jobb...
Kram / Conny