Livskvalité

Livskvalité vad är det? Det är ju en stor fråga som man kan tänka mycket eller lite om…Jag tror att livskvalité är väldigt personlig och betyder olika för oss människor (djuren kanske inte funderar så mycket i detta ämne😊). Det jag kommit fram till är man måste skapa bra förutsättningar för att få ett bra svar i denna fråga. Den livskvalité man än väljer så bär ju också riktningen konsekvenser i den fortsatta resan framåt.
De förutsättningar som jag tycker är för mig självklara (hmmm det låter som jag löst problemet hoppas ni inte får för stora förväntningar nu😊).
Mat motion och sömn är de tre ledorden för mig som gör att jag kan kan ta bra beslut och på tisdag är ju en kväll med mycket livskvalité där vi får träffas. Dessutom får ju motionen en knuff i rätt riktning. Glädje och gemenskap är också något som vi har i mängder denna kväll.
Ät bra och sov så gott så syns vi på tisdag 😊
Vi finns på plats från 1730 för er som vill ”gnuggas” lite extra på de nya stegen som vi plockade fram förra veckan.
1800 nyb
1900 forts
2000 fridans
Plats Arena Center Lyddevägen 34 511 58