Boråspark 22/5

Vi får gratulera Elfsborg till 3-1 mot vår grannar i väst stark gjort.
Som gammal Elfsborgare med 15 år i klubben så känns det skönt.

Samtidigt trodde jag inte att det skulle komma så mycket folk denna kväll till dansen.
Kan bara konstatera att ni är trogna.... och det kändes väldigt skönt just igår.

Det vara några damer för mycket men dat kan ju som sagt ha en naturlig förklaring...

En av herrarna sa att detta var det bästa han någonsin gjort och att han kommer att hålla på "förevigt"
För det ger honom så mycket. Samtidigt sa han "du får inte sluta med detta .´Vad ska vi göra då"?
Han och jag har en sak gemensamt för jag tycker som honom. Ni ger mej därför kan jag ge tillbaka....
Jag ska försöka hålla på "förevigt"

Det kändes för ett ögonblick att jag blev ett uns djup i mina tankar men det är lätt att "spåra ur" ibland.......

Jag tackar för två trevliga danskvällar och så laddar vi om till måndag. Dessemellan ska jag och hustrun sätta betyg på våra gymnasieelever som dansar för oss på Marks gymnasium.

Ha det och glöm inte friskvård och att leva i nuet är den bästa medicinen.

Det ska va gött och leva.............