Godmorgon!!!

Tack för ännu en trevlig dansvecka med både dans och tjöt. Bägge upskattas lika mycket.
Det är onsdag morgon och för min del är jag ledig.
Jag brukar då reflektera över veckan som varit och försöker komma fram till något som kan kallas slutsats.
Den här veckan blev det följande
Ni var sugna på en buggfest hälften av biljetterna tog slut på tre dagar. Härligt.....
Det har varit mycket folk på alla tre ställena Borås Sätila och Marieberg Kinna.
Varje ställe har sin speciella karaktär och atmosfär vilket gör det än mer stimulerande att "jobba" med denna lek.
Vi har fortfarande mycket nybörjare och ungdomar vilket gagnar en fortsatt bra höst och tillväxt till kommande fortskurser.
Jag tackar också för den hjälp jag får av en del som  kommer tidigare och hjälper till.
Som ni hör har det varit en bra vecka med tanke på ovanstående.
Vidare tycker jag att det är bra att ni tycker till både på blogg och på kurs.
Halstabletter finns nu i kassan för er som så behöver (tack Teija).
Ha en fortsatt trevlig vecka så syns vi kommande sön mån eller tisdag.


Det ska va gött och leva.